lördag 14 juni 2014

En överraskning

Häromdagen när jag kom hem från jobbet stod mina döttrar i hallen och log stort mot mig. Jag tittade nyfiket på dom för jag kände genast att något var i görningen. Fanny hade händerna bakom ryggen och såg förväntansfull ut. Hej hur har ni haft det idag frågade jag . Då räcker hon fram händerna och sträcker fram ett paket. Varsågod säger båda flickorna på samma gång.

Jag blev väldigt överraskad för jag fyllde inte år och jag tyckte inte att jag gjort något speciellt för att förtjäna ett paket. I paketet låg en Ernst Kirchsteiger ljustake och två ljus. På undersidan av ljushållarna sitter det magneter så man kan sätta ljushållarna var man vill på brickan . Jag blev jätteglad . Vilka underbara flickor jag har som ger mig paket så utan vidare. Tack Emma och Fanny.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar