lördag 18 september 2010

Lemoncurd kakor

I somras tittade jag på programmet Sommar med Ernst och i ett av dom progammen bakade han lemoncurd kakor och dom såg så goda ut. I dag har jag äntligen fått bakat dom kakorna. Dom blev lite platta tycker jag men ack så goda. Jag gillar den friska citronsmaken. Fanny och Gustaf har bakat chockladbollar så det kommer att bli rena kak kalaset mums.

Emma har börjat med att samla ihop en massa recept som hon ska skriva i sin receptbok som hon har tillverkat alldeles själv. Hon köper anteckningsböcker på lagerhaus och klär om dom och deckorerar dom och det blir jättefint. Nu har hon tänkt använda en av alla sina anteckningsböcker till just recept.

2 kommentarer:

  1. Ja, dom var supergoda! Jag får allt ta och skriva upp detta receptet i min receptbok!

    Tack för hjälpen med recepten idag :) Det var jättesnällt! <3

    Kramar!!

    SvaraRadera
  2. Tack det var roligt att du tyckte om dom. Självklar ska du få receptet.

    Det är bara roligt att du vill ha mina recept det betyder ju att du gillar min mat.

    Kramar

    SvaraRadera