måndag 13 februari 2012

Sommarparadis i vinterskrud

Vid den här tiden när det är mörkt och kallt så längtar jag till sommaren. Just nu längtar jag extra mycket till mitt sommarparadis som är Mallorca. Jag längtar efter solen och den underbara värmen som liksom sluter sig om en. Man ligger där vid polen eller vid havet och bara njuter. Dom underbara varma kvällarna när man sitter på en uterestaurang och äter god mat och dricker gott vin.

Häromdagen när det var som kallast och jag satt och drömde mig tillbaka fick jag se en bild på Mallorca i vinterskrud. Hela min vission om hur underbart och varmt det var där bara smulades sönder. Det var kallt och snö till och med på Mallorca, vad ska jag nu drömma om? Nåja jag får stå ut några månader till snart blir det vår och varmt och skönt. Hoppas bara att sommaren blir varm och skön i år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar