onsdag 14 mars 2012

Jippie, jippie, jippie...

...Utropade Fanny idag när hon klarade sitt körkort. Jag blev så glad för det finns inget som är så nervöst som när barnen har haft sina uppkörningar. Jag har alltid sagt ända sedan dom var små att körkort skall dom ha för det är en sådan befrielse att kunna köra iväg när man vill och inte behöva anpassa sig efter busstider och förlita sig på att andra kör en. Nu så har den yngsta fått sitt körkort och min önskan om att dom skall ha körkort alla tre är uppfylld.

Jag måste verkligen berömma alla tre för dom har varit jätteduktiga med att plugga in teorin som verkligen är jättesvår. Jag har suttit med ibland när dom har gjort sina teoriprov på datorn och jag fattar ingenting. Jag skulle aldrig kunna ta körkort idag och jag hoppas verkligen att jag alldrig slarvar i trafiken så jag måste ta om det för det kommer jag inte klara.

Nu kör hon omkring för glatta livet och bara njuter av att köra och att ingen sitter bredvid och talar om att hon gör fel. Jag kommer själv ihåg den känslan av att sitta helt själv i bilen direkt efter jag klarat min uppkörning det var en underbar kännsla.


Så GRATTIS!!!!!!! Fanny till ditt körkort och lycka till :-D


1 kommentar:

  1. Tack så mycket mamma! :D Jag är överlycklig nu! <3

    SvaraRadera