tisdag 21 juni 2011

Då var nästa på väg ...

... till London. I söndags kom Fanny och Gustaf  hem från London. Dom hade haft jätteroligt och Fanny blev stormförtjust i London. Allt hade varit underbart förutom hotellet som hon kallade för knarkarkvart. Vad vi såg på bilderna som hon hade tagit så stämde det utmärkt. Jag viste innan att standarden inte är den samma som i Sverige men det här var rent äckligt. Men som dom sa - vi sov ju bara där. Nästa gång blir det ett bättre hotell.

I dag åkte Emma till London med två kompissar och ska bo på samma hotell. Hon har sett bilderna och vet vad hon har att vänta. Men hon var ju där med klassen förra året och då låg dom på ett liknande ställe alldeles i närheten så hon är van.

Emma var väldigt förväntans full och glad för hon har längtat så. Jag är säker på att dom kommer att ha jättekul 3 tjejer i London det är ju rena paradiset och där är det nog svårt att ha tråkigt med så mycket som finns att titta på och göra där :D







Dessa bilder har Fanny tagit inne i en M&M butik i London. Det är sådana där chockladkulor i olika färger med en jordnöt i det finns utan med. Den här butiken var i tre våningar och M&M godisarna låg sorterade i färger så fick man gå och mixa dom precis som man ville. Hon berättade att personalen som jobbade där var utkläda till M&M figurer och vissa gick omkring och lekte och sjöng. Vilken härlig godisbutik:)

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja bo där inne! :D Jag tror att Emma kommer få lika kul som jag och Gustaf hade det! :D
    Kramar!

    SvaraRadera