torsdag 30 juni 2011

Semester och Ernst!

Idag har jag jobbat sista dagen för nu har jag SEMESTER i en vecka sedan jobbar jag en och efter det har jag fyra veckor till. Det är helt underbart, jag känner att jag behöver verkligen ha det nu. Bara leva i nuet inte tänka på dag eller klocka. Inga måsten bara vara och njuta. Det enda som är planerat är att vi skall åka till soptippen med massa skräp som vi har samlat på oss. Detta var Peters förslag på vad vi ska göra på semestern, jag kan nog tycka att man kan hitta på lite roligare utflyktsmål men men det måste ju också göras. Vi ska nog hitta på något roligare med.

En annan sak som gör min sommar är ERNST. Sommar med Ernst är ett av mina absoluta favorit program. Det har jag längtat efter längen nu och äntligen i kväll börjar det och åtta torsdagar framåt. Jag tycker om hans inredningsstil det raka och enkla. Jag kan erkänna att jag gillar inte allt han gör men det mesta. Peter gillar han inte alls men det tror jag ingen man gör, dom får nog lite komplex när dom ser denna alltiallo och mys Ernst. Men vi är många kvinnor som gillar han. Så i kväll kl 20.00 sitter jag bänkad framför tv:en och bara njuter av SEMESTER och ERNST :D.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar