torsdag 19 maj 2011

Goda kakaor

I veckan var Peter på kurs med jobbet. När han kom hem hade han med sig en kaka i en liten gullig pappåse. Emma hade gått och gnält över att hon var sugen på något så hon blev jätteglad. Jag och Peter fick också smaka en varsin bit. Den var helt underbart god. Det var en fruktkaka inte så där torr som vissa kakaor kan bli. Jag läste på påsen som kakan legat i och där stod det att Jamie Oliver i samarbete med Scandic Hotell hade tagit fram den har kakan. Det var nämligen där kursen hade varit. Jag gick in på deras hemsida och där hittade jag receptet. När jag kom hem idag hade mina fantastiska döttrar bakat den som en överaskning åt mig och Peter. Vi åt den till fikat och den var så god dom hade verkligen lyckats med den. Mums!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar