onsdag 18 maj 2011

Vad glad jag blev...

... när jag kom hem från jobbet och hela huset var nystädat. Det var min lilla Fanny som varit så duktig och städat. I dag på morgonen tänkte jag Uch! vad dammigt här är, när jag kommer hem måste jag damma alla ytor och städa, så när jag kommer hem så luktar det jättegott och hela huset blänker, till och med soffan var damsugad och fin. Inte nog med det hon hade även satt på två maskiner med tvätt. Tack min Fanny du är så duktig <3.
 Man blir väldigt glad över att det man tänkt på och tycker är tråkigt redan är gjort utan att man behöver säga någonting det är den bästa överraskningen man kan få.

Fanny min duktiga dotter.

3 kommentarer:

  1. Det är bara kul att hjälpa till! :) Jag blev jätteglad när du blev så glad! Du är underbar! <3

    SvaraRadera
  2. Tack Fanny vad glad jag blir:) Du är också underbar <3

    SvaraRadera
  3. ja hon är jätte duktig.

    SvaraRadera